亚斯伯格的演奏曲

Lost At Sea - Dave Thomas Junior

小豆之家:

Turn the other way look around
转向另一边,四处张望
Something big's about to happen
马上就有大事发生
I swear to God that I've been here before
我发誓我之前来过这里
And you were here I guess it's nothing
你也来过这里,现在这里什么都没有
Lost at sea
迷失在海洋中
Lost at sea
迷失在海洋中

Guess I do know the truth afterall
我想我知道真相
Guess I do know the truth afterall
我想我知道真相
Stay the current course
保持现在的航向
No matter what don't change for anyone
不要为任何人改变
Say you'll save a corner of your mind
在脑海中为我留一份位置
Cause I think about you all the time
因为我一直在想念你
Lost at sea
迷失在大海中
Lost at sea
迷失在大海中
Guess I do know the truth afterall
我想我知道真相
Guess I do know the truth afterall
我想我知道真相
And nothing you can do to turn it back around
无论做什么你都没办法改变
Is gonna make a difference it's done it's happened now
它的结束和开始
So take me where you go
所以带我一起走吧
Watercolour eyes
你那五彩绚丽的眼睛
And we can start again
我们可以重新开始
You'll never know if you never try
不试一下的话,你永远都不知道

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)