亚斯伯格的演奏曲

Stakes - Vancouver Sleep Clinic

小豆之家:

From the lake
就是在这湖边
Where I lost it all
我失去了一切
Stacked on the stakes
毫无把握却仍赌上所有
Yet you blessed the fall
对此你说祝我好运
I guess that I knew I was warned
人们警告过我
I left my words in the cold
可那时我已改变看法,对其不以为然

The things that I built for myself
我曾为自己建立的一切
Castles are tumbling down
如正在坍塌的城堡
Surrender the heir, savour the crown
战败的继承人,最后品味着王冠的美味
Here lies where I drown
我躺在这里,淹没于悲伤之中
The first time that I sought for grace
那是我第一次开始为美好而寻觅
But not the last lung I'd put to waste
但不是最后一个我拥有的机会
I'm burning down the stakes
我烧掉过去的赌注,让烈火冲走往事
Wash away, wash away
忘却吧,忘却吧
I'm burning down the stakes
我烧掉过去的赌注,让烈火冲走往事
Wash away, wash away
忘却吧,忘却吧
Fumbling through this jaded book
翻看着装满陈旧的回忆之书
The hearts I stole, the air I took
那颗曾属于我心,心里曾属于我的位置,已然不在
What love is this
老天,这到底算是个什么爱
And now the photograph is all that's left
现在所留下的不过是一堆照片
To feed the wolves and empty chests
付出满怀的热忱得到的却是被掏空的心
To break the best
美好破灭
The first time that I sought for grace
那是我第一次开始为美好而寻觅
But not the last lung I'd put to waste
但不是最后一个我拥有的机会
I'm burning down the stakes
我烧掉过去的赌注,让烈火冲走往事
Wash away, wash away
忘却吧,忘却吧
I'm burning down the stakes
我烧掉过去的赌注,让烈火冲走往事
Wash away, wash away
忘却吧,忘却吧
I'm burning down the stakes
我烧掉过去的赌注,让烈火冲走往事
Wash away, wash away
忘却吧,忘却吧
I'm burning down the stakes
我烧掉过去的赌注,让烈火冲走往事
Wash away, wash away
忘却吧,忘却吧
I never bled for a thousand lies
我绝不会为谎言而受伤
Just to stem the flow
因为我会阻止伤口裂开
I never wept over a thousand lives
我也不会为人生百态流泪
Just to let this go
因为我会去释怀
I never bled for a thousand lies
我绝不会为谎言而受伤
Just to stem the flow
因为我会阻止伤口裂开
I never wept over a thousand lives
我也不会为人生百态流泪
Just to let this go
因为我会去释怀
Wash away, wash away, wash away, wash away
算了,还是忘却吧,忘却吧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(8)