亚斯伯格的演奏曲

I Won't Fight It (Hushed) - Andrew Belle

小豆之家:

I'm alone
我已无依无靠
The son of tears
我正噙满泪水
Thought I was free but I wasted
昔日无拘无束 我肆意挥霍
All these years
漫漫岁月
The rancor
我造就的怨忿
Won't fit ya
不当属于你

So now I wait for the phone call
所以 我在等着那一通电话
To come get ya
试着找到你
I pull up
我猛地停住 看着
You crawl out
你爬着
Of a window in the basement of
从你父母房子的地下室窗户
Your parent's house
逃出
A new song
一首新歌
It's unsung
从未唱响
Now there's some dust and a rectangle
现在 方形的轮廓沾染上灰尘
Where my picture hung
那是我曾今挂画的地方
I won't fight it
我不会为之斗争
I won't fight it
不会为之斗争
I won't
不会
I won't fight it
为之斗争
I won't
我不会的
Woo ooh
Woo ooh
A sharp tongue
尖酸刻薄
It's obvious
显而易见
Now there's a room in a hospital
你躺在
Where your body is
这医院的一个房间
The B-bridge
我向
I walk to it
B桥走去
If there's a crowd waiting for me there
倘若我面前是臃肿的人群
I'll break through it, but
我本会选择冲破它 但…
I won't fight it
我不会为之斗争
I won't fight it
不会为之斗争
I won't
不会
I won't fight it
为之斗争
I won't
不会了
Woo ooh
Woo ooh

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(10)