亚斯伯格的演奏曲

Paradise - Shivaree

小豆之家:

There is a land I know
我知道一个地方
Where lovers go flowers grow forever more
那里,鲜花四季盛开,恋人们争相涌入
Where time is standing still
就连时间,也在那里停止
And lovers fill the quiet places by the shore
岸边,恋人们挤满了这个静谧的地方
We'll cross the rainbow to a place where we'll be free
让我们穿过彩虹,到达那自由之地
Where he'll give his love to me
在那里,他会爱上我

So I'll wait for the day he takes me away to
我就安心等着,总有一天他会带我去——
Paradise
天堂
He'll take me by the hand
他会牵着我的手,带我去——
Paradise
天堂
We'll walk along the sand in
我们沿着海滩,漫步在——
Paradise
天堂
A never never land
一个梦幻之地——
Paradise
天堂
We'll build a castle there
我们在那里建一个城堡
So we can share the happiness we've waited for
这样就可以跟别人分享,我们等待了漫长岁月才等来的幸福
Where white flamingos fly way up high
白色火烈鸟翱翔天际
Way above the ocean's floor
超过海天交接的地方
We climb a mountain to see our wonderland
为了看到那梦寐以求的地方,我们爬上高山
Maybe know you'll understand
或许你就会直到
Why I wait for the day he'll takes me away to
为什么我等着他带我去——
Paradise
天堂
He'll take me by the hand to
他会牵着我的手,带我去——
Paradise
天堂
We'll walk along the sand in
我们沿着海滩漫步在——
Paradise
天堂
A never never land
一个梦幻之地——
Paradise
天堂
I'll stand by him
我会站在他旁边
Do right by him
好好待他
And I swear that I would die for him
我发誓我甚至愿意替他去死
Die for him
替他去死
Paradise
天堂
He'll take me by the hand
他会牵着我的手带我去——
Paradise
天堂
We'll walk along the sand in
我们会沿着海滩漫步在——
Paradise
天堂
A never never land
一个梦幻之地——
Paradise
天堂
Paradise
天堂
A never never land
一个梦幻之地
Paradise
天堂
He'll take me by the hand
他会牵着我的手,带我去——
Paradise
天堂
We'll walk along the sand
我们会沿着海滩
Paradise
漫步在天堂

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(10)