亚斯伯格的演奏曲

Trndsttr - Black Coast

小豆之家:

Hey you
嘿 你好
Can I learn your flavour
我能试试你这种气韵吗?
It's brand new
它是如此与众不同
Now it's in the papers
现在它跃然纸上
All I seem to see
似曾相识
Must be something underneath
肯定有什么藏在这之下

Take two
接着来
I'm still tryna figure out what makes you,
我还在试图是什么成就了你
hard on the call
硬着头皮打了电话
I guess it comes from your heart
我猜 它可能来自你的心吧
cause when your head's right,
因为当你脑子工作的时候
you take your time
你总是浪费你的时间
It's something about the love of things you like
这就是你对你所爱之物的狂热
Hey Trndsttr see your fire when the strobe hits you
嘿 Trmdsttr 当闪光灯冲你打来 你就像团爆裂的火焰
Didn't see who you came with bet you're looking for something new
我却不知道你究竟为何方神圣 但我打赌你在找些新乐子
Whoa oh oh
Whoa Oh Oh
I feel the heat with you starring of across the room.
你的眼神带着温度 加温了整个房间
I dare you play your cards boy you bet I'm a Trndsttr too
我打赌你正在打牌 你也觉得我是个弄潮儿
Bulletproof on another level,
偶尔我也刀枪不入
I head up the crew,
朝人群走去 毅然决然
Select never settles,
就算是你的三分热度
It only gets better the more you see.
我 只会让你越看越觉得好看
Powerful and free
强大而自由
Confidence is key,
自信就是关键
so watch me,
所以 看着我
figure it out, it's all about
找出答案 那就是全部
what you bring to the crowd.
你带入人群的 究竟是什么
Where your preferences love
你的挚爱在哪
mmm they calling me over,
mmm 他们在呼唤我的名字
Set your fire on me, like what I see you getting closer
你的爱火倾斜在我的身上 就像我见你愈发靠近
Hey Trndsttr see your fire when the strobe hits you.
嘿 潮男 当闪光灯冲你打来 我看到你燃起的火
Didn't see who you came with, bet you looking for something new. Whoa oh oh.
我却不知道你究竟为何方神圣 但我打赌你在找些新乐子
I feel the heat with you starring of across the room.
炽热无比 当你的凝视透过这空间
I dare you play your cards boy, you bet I'm a Trndsttr too
我打赌你正在打牌 你也觉得我是个弄潮儿

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)