亚斯伯格的演奏曲

U&I - Dreweybear、James Mercy、Keaton

小豆之家:

I don't konw what to expect
我不知道会发生什么
I'm just hoping for the best
我只是希望任何都是最好的
Destination open sky
那片天空就是我们的要到达的地方
I feel so high. You and I
你和我在一起时是如此的疯狂
You and I
你和我
You and I
你和我

You and I
你和我
You and I
你和我
Can you show me what i need
你能给我你想要的嘛
to keep on fighting as you believe
跟随你的信念继续奋斗
My warms are healing i know why
我知道我的温暖能治愈你
I feel so high. You and I
你和我在一起时是如此的疯狂
You and I
你和我
You and I
你和我
You and I
你和我
You and I
你和我

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!


评论

热度(8)