亚斯伯格的演奏曲

Stainache - Emma Louise

小豆之家:

Over in and out
来来往往
Space dies between our mouths
距离消逝在你我唇齿间
And moving round and round
相互围绕
Bursts of frustration
失望地爆发
Out of
即使离去

But I can feel you
我仍能感知你
Chasing me in the dark
在黑暗中捕获我
Wrapped around me
缠绕我四周
Nothing apart
一切都不会分离
And I wanna come home to you
我想为你归乡
I wanna come home to you
我愿为你旋里

And breathing out your mouth
你轻轻吐息
Out, deeper in me
离开,自深深处
And oil in my hair
颜料糅杂进头发
You're stained heartache,
你染黑我的破碎的心
I need you like...
我需要你 仿佛...

But I can feel you
但我仍能感知你
Chasing me in the dark
在黑夜中追逐我
Wrapped around me
缠绕我四周
Nothing apart
万物完好如初
And I wanna come home to you
我想为你归乡
I wanna come home to you
我愿为你旋里

And we love then we part
我们相爱然后相离
And I fall at your mouth
我深陷于你的唇
And we love then we part
我们相爱然后相离
And I fall at your mouth
我堕落于你的吻
And we love then we part
我们相爱然后相离
And I fall at your mouth
我迷醉于你的齿

But I can feel you
但我仍能感知你
Chasing me in the dark
在黑夜中追寻我
Wrapped around me
缠绕我四周
Nothing apart
若只如初见
And I wanna come home to you
我盼你与回家
I wanna come home
回到最初

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)