亚斯伯格的演奏曲

Holy (Tep No Remix) - Tep No、Wolf Colony

小豆之家:

Someone once told me
曾经有人告诉我
I'm not the only,
我不是唯一
One who's not Holy
不圣洁的人
Someone once told me
曾经有人告诉我
Life's never easy
生活从来不容易
Everybody sins in their own way
每个人都有自己的原罪


Someone once told me
曾经有人告诉我
I'm not the only,
我不是唯一
One who's not Holy
不圣洁的人
Someone once told me
曾经有人告诉我
Life's never easy
生活从来不容易
Everybody sins...
每个人都犯有过错

Someone once told me
曾经有人告诉我
I'm not the only,
我不是唯一
One who's not Holy
不圣洁的人
Someone once told me
曾经有人告诉我
Life's never easy
生活从来不容易
Everybody sins in their own way, way, way
每个人都有自己的原罪

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(15)