亚斯伯格的演奏曲

So Well - The Invisible、Jessie Ware

小豆之家:

Easy come, easy go
来得容易 去得也快
If you don't tell me, I'll never know
你噤声不言 我一无所知
The mystery remains unsolved
谜团仍未解
You've done showed me how it goes
你已经让我看到来龙去脉
Stolen from me
这都是你偷去的
Tell me how it's meant to be
亲口告诉我何以至此吧

Stolen from me
你把我的东西都偷去了
Any chance I had that's flyin'
我已错失太多良机
Always thought I knew you so well
我以为我有多了解你
Always thought I knew you so well
以为我对你知根知底
Now I can't tell
可如今 是我哽咽无言
Easy come, easy go
来来去去 一样容易
How was I supposed to know?
我怎么会明白呢
I don't read hearts but I know your mind
我不会读心 但我懂你
You must have told me a million times
你说了成千上万次吧
Conversation is not enough
但这些交谈对我们的感情只是杯水车薪
Just another way for you to stay out of touch
只是你远离我的一种方式
Now you tell me that you are mind
难道现在你才开始介意吗
Help, help me to figure it out
帮帮我吧 让我明白吧
Tell me how it's meant to be
告诉我究竟怎么回事吧
Always thought I knew you so well
我曾以为懂你心意
Always thought I knew you so well
曾以为我是最合适的那个
Now I can't tell
现在我什么都说不出
Now I can't tell
我什么都不知道了
Any chance I had has faded
我们本可以拥有的未来都褪色了
Now I can't tell
如今我一无所知
You don't even know what you're doing to me
你不知道你对我做了什么
Now I can't tell
我也嘴拙
You have no idea how it feels to be me
你不知道我怎样辗转难眠
Now I can't tell
我也无可奉告
And I didn't come to this
我没料到会是这样
I did lose a bit
是我丢了些什么吧
The seam has come unstitched
我们之间的裂隙难以修补
Over and over
覆水难收

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)