亚斯伯格的演奏曲

Aventine - Agnes Obel

小豆之家:

Will you go ahead to the Aventine
你会径自去往阿文蒂诺山吗
In the holly red in the night
去到那夜色中圣洁的殷红中
Dirt under my shoe from the old at heart
我风尘仆仆 心已苍老
Right under you, grinning in the dark
就伫立在你登上的山脚下 我在黑暗中露齿而笑
You carried my heart in the night
夜幕中你裹挟着我的这颗心
To bury the wave in the tide
埋藏在茫茫烟波中

You carried me onto the fields
你带上我 让我置身旷野

There is a grove, there is a plot
丛林间有一处空旷的地方
Deep in the snow, breaking your heart
白雪深处 是你支离破碎的心
One step ahead, a thousand miles
前进一步 便是千里之遥
A trail ablaze to the Aventine
走过荒野 去往阿文蒂诺山

You carried my heart in the night
夜幕中你裹挟着我的这颗心
To marry the wave with the tide
埋藏在茫茫烟波中
You carried me onto the fields
你带上我 让我置身旷野
You carried my heart in the night
夜幕中你裹挟着我的这颗心
To bury the wave in the tide
埋藏在茫茫烟波中
You carried me onto the fields
你带上我 让我置身旷野
Play it down, play it down
渐渐遗忘吧 渐渐遗忘吧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(24)