亚斯伯格的演奏曲

Call - Francesco Yates

小豆之家:

We're alone we're alone we're alone once again
我们孤单 我们一直都孤单
And it's better than being alone here all by myself
一群人狂欢 好过一个人孤单
I could see it coming from a long way ahead
我可以看见它来自远方
I don't ever want to be lonely with no one else
我再也不想独自孤单
But you... you never told me
但是你 你从来没有告诉我
Yeah you... you never told me
是你 你从来没有告诉我

If there was more than this
如果那里要好过 自己在这儿
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
Ooh...
噢~
Well it's cold it's cold it's cold here next to you
嗯 这里好冷 在你身边好冷
And your close enough to hold me but not to tell the truth bae
你凑过来 温暖我 然而并没有告诉我真相 宝贝
I shoulda seen this coming from a long way ahead
我可以看见它来自远方
Ooh there's an opening inside you but you won't let me in
噢 你的心里留存一个位置 但并不属于我
But you... you never told me no
但是你 你从来没有告诉我
Yeah you... you never told me
是你 你从来没有告诉我
If there was more than this
如果那里要好过 自己在这儿
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call me baby
当你呼唤我 我会飞奔而去 宝贝
Mmmm...
嗯...
You never call me
你从来不找我
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call
当你呼唤 我会飞奔而去
I'm there when you call on me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call me
当你呼唤我 我会飞奔而去
I'm there when you call me
当你呼唤我 我会飞奔而去

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!


评论

热度(8)