亚斯伯格的演奏曲

Flay - Novo Amor

小豆之家:

My eyes, heavy underwater
生涩水底,我的眼睑沉重无法抬起
Rested in the rain
就这样在雨水中休憩
I let go of all? I knew
我就这样背弃了所有?我心知肚明
Thoughts are?
过往那些思绪呢?
My ties broke in my hands
与过去丝缕联系就这样在掌心断裂
Colors bleeding out
色彩如鲜血般肆意奔涌

I let go of all that I once knew
我撕下了那些历历在目的昔日
Causing pain
扯动伤口作痛
So I'll flay my love if I had enough
我品尝够爱后就将之痛击得皮开肉绽
It's not okay to go and say you don't know
你怎么可以就这样转身离去,声称自己一无所知
So I flay my love if I had enough
我品尝够爱后就将之痛击得皮开肉绽
It's not okay to go and leave me alone
你怎么忍心就这样转身离去,声称自己一无所知
Her eyes heavy in december
深冬之际,她的的眼睑沉重无法抬起
Dusk falls in vain
夕阳坠落,无法唤起她的爱便是徒劳
She threw away all that we once drew
她将我们为未来绘制蓝图揉成废纸,丢弃
Now I'm lying out a free
看似获得自由,却无力到瘫倒在地
So I'll flay my love if I had enough
我品尝够爱后就将之痛击得皮开肉绽
It's not okay to go and say you don't know
你怎么忍心就这样转身离去,声称自己一无所知
So I flay my love if I had enough
我品尝够爱后就将之痛击得皮开肉绽
It's not okay to go and leave me alone
不要走好不好,能不能不要留我一个人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)