亚斯伯格的演奏曲

Violins and Polaroids - Will Samson

小豆之家:

And it's hard when you feel so alone
你在寂寞的时候会很痛苦
Please, please don't leave
请你不要离开
Please, please don't leave me
不要离开我

And it's hard when you're on your own
你在靠自己的时候会很痛苦
It's hard when you feel so alone
你在寂寞的时候会很痛苦


If we here at lonely places
要是我们独自在一起

It hurts when I think of you
当我想起你的时候我会很伤心
This won't be easy
那不会很轻松
Girl I just runaway
我只是逃离
And start again somehow ...
又重新开始

Where I can disappear?
我能在哪里逝去
I'm just a man made of …
我仅是一个人类

Please,please don't go
请不要离开
Please, show me you're still here
告诉我你仍与我同行

And it's hard when you're on your own
你在靠自己的时候会很痛苦

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(17)