亚斯伯格的演奏曲

Fiction - Kygo、Tom Odell

小豆之家:

You call me
你呼喊着我
Oh you call me all the time
哦~你时时刻刻呼喊我
You tell me
你告诉我
Ooh baby yeah you're mine
哦~宝贝耶~你属于我

I like you
我喜欢你

You draw me all these smiles
你所有的微笑吸引着我
I like you Ooh, it's ..
我喜欢你 它是
It's so,so many much
它是如此如此的强烈
So...
如此

You call me
你呼喊着我
Oh you call me all the time
哦~你时时刻刻呼喊我
You tell me
你告诉我
Ooh baby yeah you're mine
哦~宝贝耶~你属于我

I like you
我喜欢你
You draw me all these smiles
你所有的微笑吸引着我
I like you Ooh, it's ..
我喜欢你!它是
It's so,so many much
它是如此如此的强烈
So...
如此

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(5)