亚斯伯格的演奏曲

I Still See Your Face - San Holo

小豆之家:

There’s no truth in these dreams I chase
我追寻着遥不可及的梦
Out of sight I still see your face
即便你已不在我眼前 你的面庞仍烙印在我心间
Even though things fall into place
即便一切已尘埃落定
Can’t deny I still see your face
可你仍徘徊在我心田
There’s no truth in these dreams I chase
我追寻着遥不可及的梦
Out of sight I still see your face
即便你已不在我眼前 你的面庞仍烙印在我心间

Even though things fall into place
即便一切已尘埃落定
Can’t deny I still see your face
可你仍徘徊在我心田

I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间

There’s no truth in these dreams I chase
我追寻着遥不可及的梦
Out of sight I still see your face
即便你已不在我眼前 你的面庞仍烙印在我心间
Even though things fall into place
即便一切已尘埃落定
Can’t deny I still see your face
可你仍徘徊在我心田
There’s no truth in these dreams I chase
我追寻着遥不可及的梦
Out of sight I still see your face
即便你已不在我眼前 你的面庞仍烙印在我心间
Even though things fall into place
即便一切已尘埃落定
Can’t deny I still see your face
可你仍徘徊在我心田

I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间
I still see your face
我仍然能看得到你的脸
I still see your face
你的面容依然烙印在我心间

I still see your face
我仍然能看得到你的脸
There’s no truth in these dreams I chase
我追寻着遥不可及的梦
Out of sight I still see your face
即便你已不在我眼前 你的面庞仍烙印在我心间
Even though things fall into place
即便一切已尘埃落定
Can’t deny I still see your face
可你仍徘徊在我心田
There’s no truth in these dreams I chase
我追寻着遥不可及的梦
Out of sight I still see your face
即便你已不在我眼前 你的面庞仍烙印在我心间
Even though things fall into place
即便一切已尘埃落定
Can’t deny I still see your face
可你仍徘徊在我心田

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(5)