亚斯伯格的演奏曲

Runaway - Sasha Sloan

小豆之家:

Strung out in the back of a black car
蜷缩在一辆黑色轿车的后座
No keys, all I got is my credit cards
没有钥匙,全身上下只有一堆信用卡
And I've been here a million times
我在此已等候千百万次
Drive fast with the Beatles in the background
放着披头士的歌,把车开得飞快
Tell 'em take the 101 out of this town
若要逃离这座小镇,请从101号公路离开
I was never one to say goodbye
我绝不是唯一一个离开的人

Every time I fall in love
每一次坠入情网
I go and fuck it up when it gets good
明明两情相悦,我却总是把它搞砸
Don't you think it's funny
你是不是觉得可笑至极
Don't you think it's funny
你是不是觉得可笑至极
I know I did all the shitty things to you
我深知自己总是对你做些卑鄙可耻的事
That I said I never ever would
我曾说过不再这样了
Baby, that's so like me
亲爱的,我这人就是这样(打一巴掌给个甜枣)
Baby, that's so like me
亲爱的,我就是这么死性不改
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
What we had was special
我们的回忆是独一无二的
I know what we had was special
我知道我们曾经是多么的羡煞旁人
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
What we had was special
我们的过去是独一无二的
I know what we had was special
我们曾经是多么的羡煞旁人
Strung out in the back of a black car
蜷缩在一辆黑色轿车的后座
I've got a little too good at breaking hearts
我愈加得心应手于让别人感到目断魂销
I wonder if I'll ever stop
我也想得知我何时才能罢休
Every time I fall in love
每一次坠入情网
I go and fuck it up when it gets good
明明两情相悦,我却总是把它搞砸
Don't you think it's funny
你是不是觉得可笑至极
Don't you think it's funny
你是不是觉得可笑至极
I know I did all the shitty things to you
我深知自己总是对你做些卑鄙可耻的事
That I said I never ever would
我曾说过不再这样了
Baby, that's so like me
亲爱的,我这人就是这样
Baby, that's so like me
亲爱的,我就是这么死性不改
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
What we had was special
我们的回忆是独一无二的
I know what we had was special
我们曾经是多么的羡煞旁人
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
What we had was special
我们的过去是独一无二的
I know what we had was special
我们曾经是多么的羡煞旁人
What we had was special
我们的回忆是独一无二的
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
What we had was special
我们的过去是独一无二的
I know what we had was special
我们曾经是多么的羡煞旁人
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
Don't know why I always run away
我不知为何我总是在逃离
What we had was special
我们的回忆是独一无二的
I know what we had was special
我们曾经是多么的羡煞旁人
Strung out in the back of a black car
蜷缩在一辆黑色轿车的后座
I've got a little too good at breaking hearts
我愈加得心应手于让别人感到目断魂销
I was never one to say goodbye
我绝不是唯一一个离开的

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(24)